Suomalainen verkkokauppa
Ilmainen toimitus yli 89€ tilauksiin
  • Tietosuojaseloste
  • Tilauksen seuranta
  • Toimitusehdot
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Yhteystiedot
Lankanen
Oma tili
KirjauduLuo käyttäjätili

Unohditko salasanasi?

Toivelista
0 Vertaile
0 items 0,00 €
Päävalikko
Lankanen
0 items 0,00 €
  • Etusivu
  • Langat
  • Neuleohjeet
  • Neulepuikot ja koukut
  • Tarvikkeet
  • Tarjoukset

Usein kysytyt kysymykset

Etusivu » Usein kysytyt kysymykset

Toimitus

Mitä toimitustapoja on käytettävissä?

Toimitamme tuotteet Postin tai Matkahuollon kautta. Tarkemmat tiedot eri toimitustavoista löydät Toimitusehdot -sivulta.

Miten nopeasti saan pakettini perille?
Toimitamme tuotteet Postin/Matkahuollon kuljetettavaksi 1-5 arkipäivän kuluessa. Mikäli tilauksesi toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostilla.
Miten voin seurata tilaukseni etenemistä?

Verkkokaupassamme on Tilauksen seuranta -sivu, jonka kautta voit seurata tilauksesi käsittelyn edistymistä. Kun tilauksesi toimitetaan Postin/Matkahuollon kuljetettavaksi, lähetämme sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka kautta voit seurata kuljetuksen etenemistä.

Toimitatteko tuotteita ulkomaille?
Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

Maksaminen

Onko verkkopankki ja luottokorttimaksaminen turvallista?
Kun siirryt maksamaan tilaustasi, siirryt luotettavan kotimaisen maksupalveluntarjoajan (Paytrail) verkkosivuille. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa, mikä edellyttää heiltä poikkeuksellisen vahvoja panostuksia turvallisuuteen. Paytrailin asiakkaana voit luottaa, että lakeja ja säädöksiä noudatetaan erityisen tarkasti ja että turvallisuuteen liittyvät seikat otetaan hyvin vakavasti.
Mitä maksutapoja on käytettävissä?
Verkkokauppamme maksupalvelut tarjoavat kaksi tunnettua ja luotettavaa maksupalveluntarjoajaa, Paytrail ja Klarna. Paytrail tarjoaa kaikki verkkopankki- ja luottokorttimaksut. Klarna puolestaan tarjoaa laskun ja osamaksun.

Tilaukset

Mistä tiedän onnistuiko tilaukseni?
Verkkokauppa lähettää sinulle automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti kun olet tehnyt tilauksen loppuun saakka.
Miten voin perua tilaukseni?

Tilauksen voi perua lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Pitääkö minun rekisteröityä ennen tilaamista?
Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta helpottaa ja nopeuttaa tilaamista. Voit siis tilata ilman rekisteröitymistä.

Palautukset

Voinko palauttaa tuotteen?

Kyllä! Verkkokaupasta tilaamillasi tuotteella on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tutustu kuitenkin ensin huolellisesti palautusohjeisiin verkkokaupan Toimitusehdot -sivulla. Kun tutustut hyvin ohjeisiin, tiedät missä tapauksissa ja missä kunnossa tuotteen voi palauttaa.

Voinko vaihtaa tuotteen?
Kyllä! Palautat jo ostamasi tuotteen ja teet kokonaan uuden tilauksen tilalle haluamastasi tuotteesta. Näin toimimalla saat uuden tuotteen nopeimmalla mahdollisella tavalla. Saat maksun palautettavan tilauksen osalta heti kun palautus saapuu meille ja olemme tarkastaneet palautuksen.

Yleistä

Miten voin ottaa teihin yhteyttä? Verkkosivuiltanne ei löydy puhelinnumeroa.

Tarjoamme asiakaspalvelua vain sähköpostitse. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteella [email protected]. Vastaamme mielellämme ja nopeasti kaikkiin kysymyksiin.

Paytrail-banneri-pankit-visa-mastercard-mobilepay-walley

Asiakaspalvelu

Onko sinulla kysymyksiä tuotteisiin tai tilauksiin liittyen?

  • Sähköposti: [email protected]
Tietoa
  • Tietosuojaseloste
  • Tilauksen seuranta
  • Toimitusehdot
  • Usein kysytyt kysymykset
  • Yhteystiedot
Tietosuoja-asetukset
  • Muuta tietosuoja-asetuksia
  • Tietosuoja-asetusten historia
  • Peruuta suostumukset
Lankanen 2023
  • Etusivu
  • Langat
  • Neuleohjeet
  • Neulepuikot ja koukut
  • Tarvikkeet
  • Tarjoukset
  • Toivelista
  • Vertaile
  • Oma tili
Ostoskori
Sulje
Päävalikko
Toivelista
0 items Ostoskori
Oma tili